su balığı



Beş gün boyunca elimde fotoğraf makinesi, mütemadiyen balık peşinde koşturdum, hepsi benden kaçtı köftehorların. Şu üstteki, çekebildiğim pek az durağan fotoğraftan biri. Hele şu alttaki çizgili balık var ya, dikkat ettiyseniz bütün fotoğraflar kaçma anında çekilmiş. Hiç de kaçmıycakmış gibi duruyor, ona meylettiğim anda pfiuvvv diyerekten kaçızlayıveriyor. E, bendeki de nefes kardeşim, onun peşinden mi yüzücem, yukarı nefes almaya mı yüzücem...



Ha, bi de şu sürü halinde dolaşanlar var. Onları balıktan saymıyorum, hamsi'den sayıyorum.

2 comments:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

cotanaktuba said...

memo abi, ellerine sağlık! çektiğin fotoğraflara ve yitirmediğin araştırmacı-gözlemci ruha bayılıyorum, fotoğrafçılık alanında senin gibi başarılı olabilseydim şimdiye götüm tavan yapmıştı.. Yorumların, börtü böcek tanımların insanda doğaya karşı o kadar heves uyandırıyor ki, bu böyle böcek gördüğünde çığlığı koyveren tıfıllar bile eminim şuradan etkilenmeden çıkamaz.
Bir de dayanamadım, biriki resmini kopi-peystledim, özür dileyerek bildirmek isterim, fırtına fotoğrafı çekmiştin ya ta evvelden, çatılar uçuyordu, onlardan, bir de galiba süpersonik küba kertenkeleni.. bir yerde kullanmadım, bilgisayarda duruyor, arada açıp "vay be" diyorum. Tekrardan ellerine sağlık..
Tam bitirecektim, mesajı bir daha okuyunca sanki sen sadece fotoğraf çekiyormuşsun da kallavi bir çizer de değilmişsin, ben de bu konuya o yüzden hiç girmemişim gibi olmuş..
:) o konuda da deli gibi takdir ediyor, kucak dolusu hayranlıklarımı sunuyorum. Çizdiklerine ağzı açık bir şekilde
baka baka bu blogun yolunu bulmuştum zaten! :) neyse.. fark ettim.. susuyorum.
saygılar! :)